ADEM IN ADEM UIT EN GLIMLACH

RUST EN ONTSPANING

YOGA

Ontspanningsyoga  voor thuis

Ontspanningsyoga brengt je naar binnen, hier kun je even loskomen van alle prikkels en gedachten die zo overheersend kunnen zijn. Vooral nu is het belangrijk om het lichaam te ontladen van alle onrust, angst en frustraties die het onbewust van anderen oppikt.

Ademoefening tot hartcoherentie

Tijdsduur: 12 minuten.

De mudra voor het hart hidraya mudra

Tijdsduur: 3 minuten

Handpalmmassage 

Tijdsduur: 9 minuten

Yogales voor de longenergie

Korte serie tijdsduur: 25 minuten

 

Schumann Resonantie meditatie als ontspanningsoefening. Tijdsduur: 12 minuten.

De meditatie is ingesproken als een liggende ontspanningsoefening. Zittend kun je deze meditatie ook volgen. Dan pas je sommige zinnen voor jezelf aan. Deze meditatie helpt je om bijzelf te blijven

 

Yogales voor ontspanning, 1-01- 2021.

Met een opbouw naar Nadis Sudhi, de wisselende neus ademoefening. Tijdsduur: 70 minuten.

 

Een oefening tot meditatie.

Tijdsduur: 26 minuten.

 

Yogales voor de Kerst vakantie.

Tijdsduur: 45 minuten. Het geluid is af en toe wat zachter.

 

Yoga Nidra voor 10 tot 16 jaar.

Ontspanning, meditatie en concentratie.

Tijdsduur: 15 minuten.

Happines is here and now Thich Nhat Hahn

Yogales tot hartcoherentie.

Het zijn zittende en liggende oefeningen om tot hartcoherentie te komen. Hierna kun je een korte liggende ontspanningsoefening doen, een Yoga Nidra volgen of luisteren naar de speciale muziek die ook tot hartcoherentie leidt. Tijdsduur: 35 minuten.

Hartcoherentie meditatie. Dit is muziek die je 12 minuten kunt beluisteren, liggend of zittend, wat voor jou het beste uitkomt. Het is muziek die het hartritme tot hartcoherentie brengt. Dit is helend voor je hele systeem. Probeer het dagelijks te herhalen.

De muziek is van Karunesh, Heart chakra meditation. Oreade music, 2002.

Ontspanningsyogales

Dit is een filmpje, het is een les met een medititatief karakter voor innerlijke rust en balans. Ontspanning en rust kunnen pas ontstaan als we vertragen. Ervaren hoe het is zonder oordeel naar jezelf. Tijdsduur: 74 minuten.

Dit is een filmpje met een helende diepe ontspanning, die je het beste liggend kunt doen. Tijdsduur is ongeveer 15 minuten.

Mindful diepe ontspanning

Yoga Nidra, de innerlijke glimlach

Tijdsduur: 30 minuten

 

Yoga Nidra, het diepe hart

Tijdsuur: 27 minuten

Yoga Nidra, de tempel

Tijdsduur: 32 minuten

 

Aanmelden / informatie aanvraag

Bent u geinterresseerd in één van onze lessen of dienst?

Neem dan snel contact met ons op.